Profile banner
Profile picture

Sveinung Rotevatn

@rotevatn.venstre.no

Stortingsrepresentant for @venstre.no. Twitrar (eller kva no Bluesky-verbet er) om klima, EU og norsk politikk.

created November 18, 2024

2,770 followers 220 following 188 posts

view profile on Bluesky

Posts

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Du kan seie akkurat kva du vil. Men du kan jo merke deg at statsministeren ikkje har gjort det.

1/9/2025, 7:16:44 PM | 0 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Fordi han går meir direkte inn i skuldspørsmålet i Norway Cup-saka, meiner du? Det virkar for så vidt som @anineki.bsky.social er einig i det, sjølv om ho peiker på alle tre sakene denne valkampen: www.nettavisen.no/store-brukes...

1/9/2025, 3:19:38 PM | 0 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Viss det er rimeleg klart kva systemsvikten går ut på, bør ein jo kunne det (sjølv om eg meiner særleg regjeringsmedlemmar skal vise varsemd). Men eg meiner Støre gjekk alt for langt i går, som Alstadheim grunngir godt.

1/9/2025, 10:49:12 AM | 1 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Vi har prioritert det i kvart einaste budsjett (som du openbart ikkje har hatt interesse av å setje deg inn i), og situasjonen i Oslo er spesiell. Du kan lese meir her: www.nettavisen.no/nyheter/barn...

1/9/2025, 10:47:10 AM | 2 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Sukk. Norway Cup-dømt er ein del av kommentaren. Og handlar om korleis ein frå utøvande makt si side skal vere varsam med å slå fast fakta før ein veit kva som har skjedd. Det virkar ikkje som du har så stort ønske om dialog her.

1/9/2025, 10:45:31 AM | 3 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Eg er ikkje krenka av noko som helst. Eg delte det eg meiner var ein fornuftig kommentar frå den politiske redaktøren i ei stor avis. Viss du meiner den var så idiotisk som du gir uttrykk for føresler eg at du skriv eit svar.

1/9/2025, 7:11:21 AM | 2 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Eg veit ingenting om profittmarginen til selskapet, eller kva den konkrete drifta deira har hatt å seie. Det gjer ikkje statsministeren heller. Og det er heile poenget.

1/9/2025, 7:09:52 AM | 3 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Eg berre antok du sikta til meg, sidan du stilte meg spørsmålet. Viss du meiner eg skal svare for nokon heilt andre, får du stille spørsmålet til dei.

1/9/2025, 7:01:46 AM | 1 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Støre sitt svar kom som eit spørsmål frå Venstre om kvifor barnevernet i Oslo er kronisk underfinansiert av denne regjeringa. Vi har prioritert det. Men det var Støre sjølv som drog desse koplingane. Det bør ein statsminister halde seg for god til.

1/9/2025, 7:00:56 AM | 3 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Har eg gjort det?

1/9/2025, 6:59:24 AM | 1 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Nynorsk er vårt sterkaste skjold mot utanlandske påverknadsoperasjonar.

1/9/2025, 6:35:08 AM | 14 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

God kommentar frå @kjetilba.bsky.social om Støre som plutseleg konkluderte på direkten i ei pågåande etterforsking. Også grei påminning om at politikarar (og ein del andre!) bør vite betre enn å trekke raske slutningar før ein veit noko, ref. Norway Cup-saka. www.aftenposten.no/meninger/kom...

1/9/2025, 6:33:59 AM | 18 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Bra med ei tydeleg avklaring frå Erna Solberg. No treng vi eit sterkare Venstre som kan dra politikken inn mot det grøne og liberale sentrum. borsen.dagbladet.no/nyheter/hyll...

29/8/2025, 10:07:18 AM | 6 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Det er heilt rett som Erna seier - og som Venstre har sagt lenge: Ja, Frp er størst på mange målingar. Men skal det bli borgarleg FLEIRTAL, må Høgre og Venstre bli større. Og då blir nødvendigvis Erna statsminister. Uansett kor mykje Ap og MDG latar som noko anna. www.aftenposten.no/norge/politi...

28/8/2025, 6:38:29 PM | 7 2 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Og plutseleg garanterte visst ikkje MDG for Støre likevel. Spanande utvikling på dax18!

27/8/2025, 5:32:09 PM | 7 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Veslemøy Østrem (@vesleost.bsky.social) reposted

I #partianalysen onsdag er turen kommet til @venstre.no - vi møter @rotevatn.venstre.no til en frisk samtale om partiets urbane profil, rollen de har på høyresiden og utspillene fra Listhaug om statsminister-posten. Hør! Hør! open.spotify.com/episode/3BRD...

27/8/2025, 5:39:53 AM | 3 1 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

I Noreg har vi bygd ned 70 prosent av dei store vassdraga. Både Ap, Høgre, Frp og Sp har opna for å bygge ned fleire og oppheve vassdragsvernet etter valet. Berre eit miljøparti i regjering kan sørge for at vern betyr vern! www.bt.no/klima-og-mil...

25/8/2025, 6:50:05 AM | 5 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Kvifor har vêrmeldar Eli Kari Gjengedal endra måten ho snakkar om vêret på? Kvifor er ho så uroa for klimaendringane? ...Og kvifor stemmer ho Venstre? Det kan du høyre meir om i den nye podkastserien "Hvorfor stemmer du Venstre?". Alle episodar finn du her: open.spotify.com/show/2kRg4jz...

20/8/2025, 9:21:55 AM | 6 2 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Dette er eit viktig poeng. Venstre er det einaste miljøpartiet som har site i regjering dei siste 12 åra, og vi er i realiteten det einaste miljøpartiet som går til val på å søke regjeringsmakt denne gongen også. Er ein oppteken av miljø, og særleg natursaker, bør det vege tungt.

14/8/2025, 8:55:05 AM | 1 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Venstre vil prioritere miljøet i eit kvart samarbeid. Her er åtte klimaløfte som vi går til val på. Det er på tide med eit miljøparti i regjering igjen! www.nettavisen.no/nyheter/vens...

14/8/2025, 7:49:07 AM | 4 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Viktig sak i VG som viser korleis Russland ønsker å bruke FORs Glenn Diesen for å fremme sine interesser. Og han lar seg bruke. Ingen grunn til å vere naive, folkens. www.vg.no/nyheter/i/Rz...

13/8/2025, 6:52:49 AM | 13 1 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Einig med oljefondet sin første leiar, Knut Kjær. No handlar det om tilliten til fondet. Og det er eit politisk ansvar. Det er på tide å selje seg ut av Israel. www.dn.no/politikk/olj...

10/8/2025, 6:15:46 PM | 12 3 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

😏

9/8/2025, 9:17:24 AM | 0 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

EU fekk ein tollavtale med USA på 15 %. Både Donald Trump og Støre-regjeringa har framheva at EU måtte "gi" noko tilbake, nemleg formuleringar om å kjøpe våpen frå USA. Men dette er det jo medlemsstatar som (av)gjer, ikkje EU. Det første som skjer? Spania droppar F35. www.reuters.com/business/aer...

9/8/2025, 9:15:38 AM | 13 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Shit. Det er i Sirdalen det skjer!

9/8/2025, 9:11:07 AM | 0 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Eg klokkar inn på 584. plass. Best i Vest!

9/8/2025, 8:37:39 AM | 1 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

5,6 prosent for @venstre.no i dagens måling for KK/Nationen. Det lovar godt for ei solid stortingsgruppe som kan dra politikken mot det liberale sentrum og tenke nytt for Noreg.

image
9/8/2025, 7:01:56 AM | 11 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Grunnen til at du brukar all di tid på å propagandere mot V er at du forsøker å få veljarane våre til å stemme MDG. Greit nok. Men om dei vart lurt i 2017, er det ikkje rart at V gjekk FRAM i neste val? Kanskje V-veljarane kan gjere seg opp si eiga meining? Og Oslo _fekk_ eit blågrønt V/H-byråd.

6/8/2025, 7:36:39 PM | 20 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Eg trur Ap aller helst vil diskutere med Listhaug. I den grad at Ap arrangerer eigne debattar saman med Frp. Gjer de det med andre parti? Statsministerspørsmålet ville sjølvsagt vore tema uansett, men alle ser kva narrativ Ap ønsker seg. Du treng ikkje bli fornærma fordi vi påpeiker det openbare.

5/8/2025, 6:23:08 AM | 2 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Hehe, ikkje prøv deg. Støre duellerer med Solberg, ja, og seier valet står mellom han eller Frp-statsminister. Som her frå i dag. Heilt greit at Aps kommunikasjonsavdeling vil framstille det slik, det har Ap sikkert interesse av, men vi peiker på Erna Solberg.

image
4/8/2025, 4:26:02 PM | 2 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Sjølv om Ap gjer alt dei kan for å få valkampen til å handle om Støre vs. Listhaug, er realiteten at det berre finst éin kandidat på borgarleg side som _vil_ bli statsminister, som er samlande, og som har sagt ho vil samarbeid med Venstre. Difor peikar vi på Erna Solberg: www.vg.no/nyheter/i/63...

4/8/2025, 2:45:09 PM | 13 3 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Det er ikkje alle stortingsrepresentantar frå Frp, eller frå andre parti for den saks skuld, som siterer Jürgen Habermas frå talarstolen. Vel blåst, Sivert Bjørnstad, og lukke til vidare!

image
20/6/2025, 9:55:15 AM | 7 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Svært presis kommentar frå @kjetilba.bsky.social om revidert nasjonalbudsjett. Men snakk om tapt moglegheit til å illustrere kommentaren med ein god, gamaldags meme. www.aftenposten.no/meninger/kom...

image
17/6/2025, 3:34:17 PM | 9 1 | View on Bluesky | view

Profile picture Guri Melby (@gurimelby.venstre.no) reposted

Stolt av jobben @rotevatn.venstre.no og Ola Elvestuen har gjort for å få med regjeringen på et reelt forpliktende klimamål der vi skal ta kuttene i Norge, og ikke kan outsource klimapolitikken til andre land. Nå starter jobben med å få på plass tiltakene som tar oss i mål! www.vg.no/nyheter/i/zA...

10/6/2025, 2:01:12 PM | 35 6 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Nei, no må du faktisk slutte å kverulere, Forsberg. Reversering er det per def. Men du kan gjerne støtte det - ingen påstår at prosjektet ikkje var kontroversielt. Og kraftpolitikken til R er ein prinsipiell motstand mot _alle_ vindkraftverk. Men det er bra dei ikkje vil fjerne alle eksisterande.

8/6/2025, 7:05:47 PM | 2 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Ja, eg er einig i at plasseringa er misvisande om det berre er tale om anlegga på Fosen. Då gjeld det 1,2 prosent av norsk fornybarproduksjon.

8/6/2025, 6:10:16 PM | 1 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Men kor er det Raudt ønsker å stå, då? “Litt uenig”?

8/6/2025, 5:51:53 PM | 0 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Partia i kategorien "Andre" er rykande usamde om det er Bibelen, Russland eller folkerøystingar som skal styre Noreg. Men éin ting kan dei samlast om.

image
8/6/2025, 8:50:29 AM | 15 1 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Tenk at Kantar har lagt inn eit eige spørsmål for å trolle Danby Choi.

image
5/6/2025, 5:39:02 PM | 8 1 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Kom brasande inn? Det var mi melding du vidaredelte. Men nevermind, takk for i dag.

4/6/2025, 10:49:35 AM | 0 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Ja det er openbart eg som er problemet her.

4/6/2025, 10:42:21 AM | 0 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Eg hadde gløymt kor irriterande du er.

4/6/2025, 10:36:23 AM | 1 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Slik spørsmålet er stilt, kan eg ikkje skjøne anna enn at her har Raudt plassert seg sjølve. Fordi mediehusa justerer normalt berre mot partiets vilje om det står noko anna i programmet, ein har stemt annleis i Stortinget etc. Men dei må gjerne oppklare.

4/6/2025, 10:29:21 AM | 4 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Det får dei vel svare på sjølve. Dersom dei er for ein eller annan variant av å demontere eksisterande kraftverk (som vi nesten må legge til grunn), er det oppsiktsvekkande nok i seg sjølv.

4/6/2025, 10:24:46 AM | 1 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Det varierer. Vi får normalt kome med innspel om kor vi bør bli plassert (gjerne etter å ha krangla ein del fram og tilbake om spørsmålsstillinga). Men mediehusa bestemmer til slutt.

4/6/2025, 10:21:37 AM | 7 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Det er veldig mange døme på dette i valomatane, då. Og når spørsmåla er absolutte (som dei alt for ofte er), vel partia gjerne "litt einig" dersom dei er for ein variant av politikken som går i same retning.

4/6/2025, 10:19:57 AM | 1 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Raudt tar reversering til eit nytt nivå. Og vil tydelegvis fjerne 10 prosent av norsk, fornybar kraftproduksjon.

image
4/6/2025, 10:11:00 AM | 7 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Etter nokre bekmørke år i ruspolitikken kom det ei strime av håp i dag. Venstre, Ap, Høgre og SV er einige om eit kompromiss som flyttar ruspolitikken mange steg i riktig retning! Godt jobba, @ingvildwt.bsky.social & co! www.venstre.no/artikkel/202...

2/6/2025, 8:17:35 AM | 34 7 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Men det kan han jo ikkje. Fristen har gått ut.

image
1/6/2025, 6:50:58 AM | 9 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Dette er heile MDGs valkampstrategi (igjen), så du får berre la han halde på.

27/5/2025, 10:12:49 PM | 10 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Det er jo ingen fasit på korleis ein skal lage slike rangeringar. Men at Venstre får trekk fordi vi ikkje har stemt for å etablere "en statlig grønn investeringsbank", medan Raudt ikkje får trekk for å vere prinsipielt mot all vindkraft, osar ikkje akkurat av seriøsitet.

27/5/2025, 10:06:21 AM | 9 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Nydeleg ❤️🇳🇴

image
24/5/2025, 1:27:21 PM | 16 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Tenk at desse FOR-demonstrantane står og svøper seg i det palestinske flagget. Som om det overveldande fleirtalet av folk som tar avstand frå Russland sin angrepskrig ikkje også tar avstand frå Israel sine krigsbrotsverk. Dei eig ikkje skam.

image
22/5/2025, 3:19:10 PM | 33 2 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Då var “Frihet og rettferdighet”-plakatane skifta ut på T-banenettet i Oslo. Og gjett kva som erstatta dei. www.tv2.no/nyheter/inne...

21/5/2025, 6:39:57 PM | 19 3 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Han til venstre la fram statsbudsjettet. Han til høgre la fram det reviderte nasjonalbudsjettet. Og ingen av dei vil ta ansvar for den økonomiske politikken som blir ført.

image
21/5/2025, 8:22:15 AM | 8 2 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Vi stemmer som vi varsla i komitéinnstillinga. Det har ikkje skjedd noko nytt sidan då (eller sidan konsesjonane vart gitt for to år sidan for den saks skuld).

6/5/2025, 5:31:45 PM | 2 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Dette er litt av ein bio.

image
6/5/2025, 6:31:36 AM | 16 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Korleis kunne det skje at Stortinget vedtok djuptgripande krisefullmakter til regjeringa før påske, men så snudde på femøringen etter eit facebook-innlegg? Eg har tatt ein prat med ho som har ropt for døve øyre i månadsvis, @ingvildwt.bsky.social. Lytt her: open.spotify.com/episode/01bB...

image
28/4/2025, 9:36:37 AM | 6 1 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Valdag i Canada. Dei liberale er klare favorittar, etter den mest ekstreme snuoperasjonen i noko demokrati nokon gong (?). For dei som måtte lure på om statsministerkandidat betyr noko, eller om Trump påverkar innanrikspolitikken i andre land.

image image
28/4/2025, 5:44:04 AM | 15 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Det einaste positive med denne innfallsmetoden er at det i det minste gjer det mindre sannsynleg at nokon har drive storstilt innsidehandel…

19/4/2025, 9:36:34 AM | 6 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Grafen som seier alt du treng å vite om amerikansk tollpolitikk.

image
14/4/2025, 7:58:11 PM | 19 1 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Ap er åleine i regjering. Og legg fram ei “rusreform” som blir hylla av … 🥁… KrF.

image
10/4/2025, 11:30:44 AM | 22 7 | View on Bluesky | view

Profile picture Hamilton Nolan (@hamiltonnolan.bsky.social) reposted

okay now that you all have gotten a taste of America's rational and predictable new trade policy, everyone who wants to build your new factories here just form an orderly line

9/4/2025, 6:23:21 PM | 23735 4694 | View on Bluesky | view

Profile picture Knut Einar Rosendahl (@rosendahlke.bsky.social) reposted

Ap allierer seg med Frp, Rødt og Sp for å redusere energihandelen med Europa. I en tid hvor gode handelsbetingelser med Europa er viktigere enn noensinne. Hvilke signaler sender dette til EU? Jeg hadde ikke forventet dette av partiet til Støre og Stoltenberg www.altinget.no/artikkel/ap-...

5/4/2025, 5:06:00 PM | 51 17 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Og grunnen til at vi ikkje er med i EU er…?

image
3/4/2025, 8:27:56 AM | 27 4 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Kommentarfelta: - EU er ein katastrofe og står på randen av kollaps! Folket:

image
25/3/2025, 7:16:19 AM | 17 3 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Kommentarfelta: - EU er ein katastrofe og står på randen av kollaps! Folket:

image
25/3/2025, 7:15:50 AM | 29 7 | View on Bluesky | view

Profile picture Ben Ansell (@benansell.bsky.social) reposted

I think the Atlantic piece is probably the scoopiest scoop of the last few decades. And it has clarified one thing - other than the total idiocy of sending opsec over group chats - Hegseth and Vance have a genuine animosity towards Europe. Something for us all to ponder.

24/3/2025, 5:15:46 PM | 2784 767 | View on Bluesky | view

Profile picture Altinget.no (@altinget.bsky.social) reposted

@hoyre.bsky.social har vedtatt mindre makt i natursaker til statsforvalteren. Potensiell regjeringspartner @venstre.no er ytterst lite imponert. «Naturfiendtlig politikk», mener @rotevatn.venstre.no som lover hard kamp i mulige regjeringsdiskusjoner. www.altinget.no/artikkel/ven...

24/3/2025, 2:36:16 PM | 9 2 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Tilfeldigheitene ville ha det til at eg las ferdig denne på flyet til Harstad i dag. Og då eg landa var Dag Solstad gått ut av tida. Ein av våre aller største.

image
15/3/2025, 12:31:45 PM | 15 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Slagsvold Vedum og eg kjem nok aldri til å bli einige om EU-spørsmålet, nei. Men det er heller ikkje føremålet med ein slik debatt. Føremålet er å presentere dei beste argumenta frå kvar side, slik at folk som lyttar, og som er usikre på kva dei skal meine, kan ta stilling.

13/3/2025, 2:04:12 PM | 1 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Fin framgang for @venstre.no, og klart borgarleg fleirtal på Stortinget. Ap gjer det skarpt, og Sp har mildt sagt ikkje fått ein boost av å koke suppe på ein EØS-spiker. www.vg.no/nyheter/i/zA...

image
11/3/2025, 4:13:02 PM | 13 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Bara bada bastu! 🥳 🇸🇪🔥

8/3/2025, 9:22:47 PM | 8 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Bravo! www.youtube.com/watch?v=QIK9...

6/3/2025, 7:31:47 PM | 11 3 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

I dag møtes 27 europeiske land for å bli einige om å kraftig styrke forsvarsinvesteringane og det militære samarbeidet. Noreg er ikkje til stades. www.vg.no/nyheter/i/Gy...

6/3/2025, 9:27:13 AM | 18 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Sverige og Finland klarte å melde seg inn i NATO etter fullskalainvasjonen utan at eg har inntrykk av at russarane klarte å drive påverknadsoperasjonar som var alt for øydeleggande der (sjølv om dei sikkert prøvde). Noreg er først og fremst prega av tillit til medier og politikarar, dette klarer vi.

6/3/2025, 8:11:02 AM | 3 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Forstår tanken. Men du får ingen betre debatt om kva EU er og kva som skjer der, enn ein debatt om vi skal bli med.

5/3/2025, 8:22:01 AM | 0 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

40 prosent seier ja til EU i ny måling hos @altinget.bsky.social. Svært lovande tal. Fleire og fleire ser at det er alvor no. www.altinget.no/artikkel/ny-...

image
5/3/2025, 7:11:48 AM | 46 7 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Venstre har landsmøte til helga. Det er eit stort alvor som pregar Europa no, og difor kjem leiinga med eit nytt forslag til stortingsprogrammet: Å styrke forsvaret og Ukrainas fridomskamp må ha førsteprioritet framover, andre valløfte må kome i andre rekke. www.adressa.no/nyheter/inne...

4/3/2025, 2:55:25 PM | 24 2 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Det er vanleg blant EU-tilhengarar å seie at mykje har endra seg sidan 1994. Det er sant. Men eg trur det er vel så viktig å no sjå alt som har endra seg sidan 2024. Vi kan ikkje utsetje EU-debatten lenger, skriv eg i VG. www.vg.no/nyheter/i/3M...

3/3/2025, 8:38:27 PM | 38 7 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Og det er tydelegvis teatermeldarane einige i. Alle fire meldingane eg har lese i dag har gitt toppkarakter, inkludert denne terningkast 6-meldinga frå Aftenposten: www.aftenposten.no/kultur/i/wgp...

3/3/2025, 2:48:00 PM | 3 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Led By Donkeys (@ledbydonkeys.org) reposted

If Trump was President in 1940

3/3/2025, 12:45:34 PM | 3745 1818 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

"Vi bør heller søke om å bli den 51. staten i USA før vi går inn i EU", seier Borten Moe. Tenk å heller ville gi opp Noreg som sjølvstendig nasjon og gå inn i eit anna land over havet, enn å samarbeide på likefot med våre næraste vener og allierte i Europa. www.aftenposten.no/norge/politi...

3/3/2025, 12:35:42 PM | 62 2 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Som medlem av i) MGP-klubben, ii) Europabevegelsen og iii) Noregs Mållag er eg kanskje ikkje heilt uhilda. Men be that as it may, som det heiter på europeisk. Om du ikkje kjem deg på “Europavisjonar” på Det norske teatret i løpet av våren er du faktisk ein noldus. For ein fest av eit show!

1/3/2025, 11:04:15 PM | 12 2 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Dette er altså så mørkt og så deprimerande. For ein total mangel på respekt og empati for eit hardt prøva folk som kjempar ein eksistensiell krig. No MÅ Noreg og Europa trappe opp støtta til Ukraina kraftig! www.nytimes.com/live/2025/02...

28/2/2025, 6:32:36 PM | 97 21 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Hardt, men treffande. www.aftenposten.no/meninger/kro...

27/2/2025, 8:13:11 PM | 35 10 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Eg sa at målet med “den førre” IA-avtalen var 10 prosent nedgang, resultatet var 18 prosent oppgang. Og den førre gjekk då frå 2019-2024.

27/2/2025, 8:08:16 PM | 0 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Under den førre avtaleperioden gjekk det opp med 18 prosent, så å skulde meg for å lyge synest eg er i overkant friskt, du.

27/2/2025, 6:58:15 PM | 0 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Tenk så heldige vi er som har naboar som møter opp på dugnaden, og kan snike med seg ei pølse i brød til oss også.

image
27/2/2025, 7:13:19 AM | 50 8 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Både FDP og BSW på 5 blank hos ZDF. Dette blir ein lang kveld…

23/2/2025, 5:20:40 PM | 2 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Ja, vi jobbar for EU-medlemskap.

22/2/2025, 12:28:42 PM | 0 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Vi kan håpe at Kongressen til sjuande og sist tek ansvar for å stoppe denne ulukka. Eg held ikkje pusten. I mellomtida må vi gjere det vi sjølv har kontroll over: - Ruste opp. Mykje raskare. - Gi meir til Ukraina. Mykje meir. - Knyte oss tett til våre europeiske allierte. Så tett vi berre kan.

19/2/2025, 5:44:10 PM | 54 9 | View on Bluesky | view

Profile picture Timothy Snyder (@timothysnyder.bsky.social) reposted

I’m in Munich and people keep asking me to decode Vance’s speech. OK: In Vance English “free speech” means “Let Musk run your elections” and “democracy” means “let Russia run your elections.” Now move on. 2025 is about what Europeans do, not what Americans say.

15/2/2025, 10:44:35 PM | 17104 5534 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Er det eigentleg noko poeng med all denne klimapolitikken, sjølvpiskinga, vindkrafta og ENØK-tiltaka - når Kina uansett står for ein tredel av globale utslepp? Eg har hatt ein lang og grundig diskusjon med @nilaug.bsky.social i Minervapodden: open.spotify.com/episode/7szv...

11/2/2025, 3:20:58 PM | 12 3 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

I politisk kvarter i dag var finansminister Stoltenberg opptatt av vi ikkje måtte gå utover handlingsregelen for å gi støtte til Ukraina. Vel, sjølv om vi held oss til 3-prosentgrensa er det framleis masse å gå på. www.dn.no/politikk/gur...

7/2/2025, 1:30:29 PM | 14 1 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no)

Dette var veldig gøy å vere med på! Programleiarane utfordra meg på fordommar dei har om meg ("90-tallet var et mareritt for deg hva gjelder musikk", "du er aldri forsanger når det skal synges i plenum", "du har et favorittfrokoststed i New York" etc). Lytt her: open.spotify.com/episode/6Vdd...

image
5/2/2025, 12:14:17 PM | 6 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Gudrun Sylte (@gudrunsylte.bsky.social) reposted

Hei #Tromsø! Ta turen til Ølhallen tirsdag 🔥 Dette er ikke en EU-debatt: med Tor Eldevik @bjerknes.bsky.social, @tvinner.bsky.social, @mariavar.bsky.social, Arne O. Holm @highnorthnews.bsky.social, Wenche Pedersen og @rotevatn.venstre.no sjekk det ut her: www.linkedin.com/events/72885...

image
27/1/2025, 9:59:29 AM | 9 3 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Ja, einig i det, Debatten bidrog diverre til å skape full forvirring (trass i at dei nok prøvde å klargjere).

26/1/2025, 8:38:17 PM | 1 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

Eg skjønar. Vel, heldigvis har regjeringa sjølv publisert mykje enkel og nyttig informasjon om dette. Til dømes her: www.regjeringen.no/no/tema/ener...

26/1/2025, 5:08:29 PM | 1 0 | View on Bluesky | view

Profile picture Sveinung Rotevatn (@rotevatn.venstre.no) reply parent

“Crazy”-argumenta eg viser til handlar om det som no blir sagt om 2018-direktivet. Og dersom du les det som står i avisene, og lar vere å lese det ulike aktivistar skriv på sosiale medier, får du eit ganske nøkternt og korrekt bilete.

26/1/2025, 3:20:08 PM | 0 0 | View on Bluesky | view